onsdag 30 juni 2010

Har nog tappat ett saltkar på en svart katt under en stege.....

Jag uppe på Top of the Rock i NY
Igår var min lediga dag..Gud så skönt tänkte jag..Gud tänkte något heeeelt åt andra håller vill jag lova..
Det börja med att jag vakna alldeles för sent för min planering av dagen...förvisso så har väl det hänt förr..
Jag drog på mig min bikini och körde bort till poolen för att riva av några längder MEN min förkylning ville sätta stopp för det hela för jag hann ner i poolen sen började det snurra lite i huvudet men jag var lite mer envis så en 15-20 längder blev det sen in till barnens farföräldrar som bjöd på lunch..Farfarn sa till mig:
-Camilla nu är du en av oss..glöm inte det..du är en i familjen..Får jag en son någon dag så ska jag döpa honom efter farfarn han är så himla underbar.
Tillbaka till mitt lilla hus som jag tänkte städa lite..Ingen kaotisk röra inte men jag ville känna mig lite mer organiserad...Blev lite sötsugen och högg in på en godisbit..KRAAAAAAS!!! anäää.....jojomensan en bit av tanden gick åt helvete rent ut sagt..kände efter..aj som faaaaaaan det gjorde sviiinont..In i huset och prata med K, ringde min värdmamma som bokade en tid till mig hos Herr Tandis, fick vägbeskrivningn och gav mig in mot Doylestown..trodde jag... Hade hört sirener hela förmidagen och det visade sig att det var en enorm brand lite utanför där vi bor och den enda vägen jag vet mot Doylestown..crap..men kom förbi alla stopp och hittade till Herr Tandis..Fixa tanden för 280 dollar(gnäll aldrig på priserna där hemma)

Skulle träffa Em och Mel i Warrington för att se Eclipse 18.30..Jag begav mig till tandläkaren runt 14 och var hemma igen typ 17.Snabbt i andra kläder och sen i väg in mot Doylestown igen...trodde jag..mendan jag var hemma och bytade om så hade de lömsa djävlarna stängt av vägen mer så jag var tvungen att ta en omväg som jag inte alls hittade på men efter ett tag hajjade jag var jag var nånstanns och hamnade inne I Doylestown centrum..D centrum är inte vidare stort men när man har en gnutta för lite tid och stan är typ enkelriktad i stil med Lund så känns det sådär...men Gud var på lite bättre humör så han lät mig hitta rätt bara 10 minuter sena var vi till Twilight..Började med den och fortsatte med New Moon och sen Eclipse var hemma och i säng igen till kvart i 3 på natten..Var nervös när jag körde hem men dom hade öppnat upp alla vägar igen så jag kom hem säkert=) Hur var er gårdag;)??

Idag vakna jag vid 9..Skulle börja jobba halv 12 men barnen är på läger till 3 så jag har bäddat deras sängar och har kört i gång diskmaskinen sen när jag hämtat dom så ska vi bege oss till deras farmor pch farfar.

3 kommentarer:

  1. Ok, vet inte varfőr men nár jag főrsőker sátta mig in i hur du kőr runder som en vilsen hőna ser jag framfőr mig att du sitter i en rőd volvo med cigg i munen och svár..haha.. :) Men antar att det inte ser ut sá :) Kan du tro att min gárdag bestod utav shoping i sopron, kan du tánka dig? Lite sol och bad i Ősterrike och X koppar kaffe.. Sz

    SvaraRadera
  2. Men gumman, det är inte mkt billigare i Sverige med tandvården :) Se det positvit!:)
    Saknar dig! Måste snart prata igen!!
    Underbart att du fått en sån välkomnade och fin familj :)
    Puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Oohh, fan vad du verkar ha det bra! Blir så glad av att läsa din blogg! Du är för härlig gumman! Kam

    SvaraRadera