fredag 25 juni 2010

Sure, take a bite you suckers

I dag har det minsann varit sol..regnat..åskat för att sen återgå till sol=)  bara snö och hagel som saknades idag=) men jag ska tillägga att det har ändå varit typ 30 grader..helsjukt sikket väder här e.. I dag tog jag mod till mig slängde mig in i bilen och körde de 20 minutrarna in till Doylestown för att öppna ett bankkonto på Wachovia Bank. Gick som räls..Hon var liiiide snackeglad och jag kolla nervöst på klockan..skulle ju börja jobba klockan 13 kasta mig hem och hade hela tiden i bakhuvudet körkolelärarens röst(när jag hade min lektion  här och jag låg på exakta hastigheterna hela tiden)-Camilla, det gör inget om du ligger några miles över det tillåtna..det är ändå ingen som bryr sig..Sen ekade Håkan (körläraren hemma) röst..eller ja röst och röst..Han harklade så förbaskat när jag låg 1 km/h över..Han brydde sig...

Var hemma i god tid tryckte i G lunch..Dom andra hade redan ätit, packa ihop dom i minivanen och i väg till deras farmor och farfar för att bada i poolen..Vi badade..håll i er.. 4 TIMMAR..Jag hade så mycker klor i mina ögon aå det såg ut som jag gråtit i en vecka..och där är säkert inget kvar i poolen..haha och det värsta var när alla barnen sa:- kom vi går upp och jag svara..-amen hallå redan kom igen bara en stund till(utan att ha insett hur länge vi varit i) Jag kom till att tänka på en sak..när jag är ledig så ska jag minsann simma några längder..för simning tror jag är bra träning..jag återkommer med rapport för jag vet att det finns många som tvivlar..däribland jag.. men åter till dagen.. När vi kom upp till slut så kände jag hur det stack över benen tog en snabb titt neråt och där satt 2 hästflugor!!! HALLÅ ni har hamnat feeeeeeeel!! så jag fick lära mig att dom har minsann inte bara fireflies utan horseflies oxå..jag väntar mig fler överaskníngar!!!

måste bara avsluta med att säga..FY vad jag är DUKTIG på att blogga varje dag

solong

1 kommentar:

  1. Ohh så underbart! Vill också bada.... :) Hästflugor? Hur ser man att de är hästfllugor? Mkt duktig är du på att blogga nu :D
    Förresten, Glad Midsommar gumman min! Puss puss

    SvaraRadera